Hemma

Ja hemma är vi idag !
Rasmus var hos en kompis igår och lyckades göra illa tån/foten :/
Så idag så är vi hemma allihopa den enda som saknas är pappsen, han är duktig han och for och jobba !
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på dag ! Blir säkert en hel del städning men förs ska jag elda !!!
Det är jätte kallt :/
Haha intressant värre ;)
Sedan så får vi se om vi far till läkaren och kollar upp Rasmus stor tå !
Jag vet juh att dom gör juh inget även om den är bruten !
Men det kan juh vara bra ändå !

Igår va vi upp till övik för och fixa linser och glasögon till mig :D äntligen säger jag bara !
Förstå hur sköööönt det va att äntligen få se igen, att kunna se färger klart igen , och ha linser va juh super när solen lyser haha en självklarhet för vissa men för mig har det aldrig varit det ;)
Men lite krånglig och få dit dom men han tyckte jag va duktig för jag fick dit dom på första försöket ^^
Sedan så skavde det juh en aning , konstigt vore det juh annars, men jag hade dom på mig i ca 5 timmar , tog ur dom när jag kom hem för jag tyckte det va onödigt att ha dom i tills ögonen vart irriterad :)
Gick juh super det :)

Vi va in en snabb sväng till Astrid (pappa Patriks plast farmor) och hon bjöd på en stor härlig macka med räkor,skinka,ost,ägg, majonäs, leverpastej mm
Hur mumsigt som helst !!!
Sedan kaffe och en kaka ! Slurp mumms nam nam ;)

Ja nog surrat om det , nu ska jag ta och ringa lite !
VC och sedan till FK för och kolla hur länge jag har tagit ut föräldrapenning !

Plingeling ;D

Kommentera här: