Laddar och taggar ;)

I kväll är det dax igen för en lektion för mig och Oden :)

Ser fram i mot det riktigt riktigt mycket !
Så redan nu ... Kl 7 på morgonen ... Sitter jag och väntar på och få åka ;)
Haha lite knäpp är man allt ! Men det är så himla kul när man känner att det ger något , att vi tar ett kliv fram varje träning !

Bara därför kommer det väll gå dåligt denna gång ! Men det är klart det måste ju gå dåligt för att det ska kunna bli bättre ;)

Hoppas vi kan lösa några fler knutar och hitta fler knappar, men vi får se i kväll !
Ska rida kl 17 och jag rider först så jag ska åka lite tidigare så vi hinner värma upp ordentligt !

Kommer att ha bäste fotograf Mia med mig så ni kan vänta en bild bomb så småningom ;)

Haha ja ni ! Nu ska jag dricka lite mer kaffe , Oden tar det lugnt i hagen , så jag ska väll ta det lite lugnt jag med ;)

Hörda hej :)


Kommentera här: