Dunder och brak !

Man kan väll inte låta bli att snacka om vädret !

Både jag och Patrik , eller mesta dels Patrik for upp ur sängen när åskan dundrade i morse, ut med alla kontakter ur väggen , sedan tillbaka i sängen och lyssna på regnet och åskan :)
Samlades hela familjen i våran säng och myste en stund innan det va dax att kliva upp !

Det två senaste dagarna så har jag inte gjort så där överdrivet mycket !
Gårdagen bestod till mesta del av städning och tvätt , på em drog vi till Ica maxi för på fyllning av kyl och frys !

Idag har det bara varit en hänga i soffan dag , tog tag i lite tvätt och disk mer har det inte blivit , Patrik ska eventuellt hjälpa sin bror och sjösätta hans båt idag , så det blir lugna puckar idag !

Har hamnat i värsta dippen angående och ta sig till gymmet ! Det har helt sonika blivit tråkigt och jag vill hellre vara hemma och pyssla på gården , jag kommer juh få både motion och styrka nu när gräsmattan behöver klippas typ varannan dag !
Sedan kommer vi hålla på med veden fram över och då blir det en hel del styrketräning , det är väll bara och inse att under sommaren vill jag helt enkelt inte vara instängd på ett gym !

Nä kanske man ska ta sig i kragen och göra något istället för och lägga sig på soffan igen ;)

Hej svejs :)

Kommentera här: