Dagarna rullar vidare:)

Japp dom gör juh det ;)
Och här har det inte blivit mycket skrivet hehe !
Skämmes lite gör jag allt !!!

Men livet rullar på som vanligt , vi har fått en hel del gjort här hemma , då mesta del utomhus , bland annat så har vi hämtat hem min 30 års present ... Badtunnan står nu här hemma ;)
Till den följde en trall med och den ligger nu på plats på baksidan av huset och är ihop byggd med den som va där vart super bra :)
Mitt trädgårdsland är på g och utökas , men det är ett tungt arbete vill jag lova :0 höll på 4 timmar i går och jag blev inte klar .... Jorden består till stor del av lera så jag måste på med lite sand och gödsel innan jag kan odla i den, men det är på g iaf ;)
Mina tomat plantor växer så det knakar , skulle behöva ett växthus så dom skulle få mer plats , vi har ringt på två st som varit ute på blocket , men vi har haft sådan otur så någon annan har hunnit före :/ surt men mitt växthus drycker nog upp så småningom !
Ingen som har ett till övers :) gör inget om det fattas någon ruta eller två !

I övrigt väntar vi bara på att det ska torka upp lite till så vi kan börja gräva och planera där badtunnan ska stå och trädgårdsdammen ska vara :)
Har redan nu bestämt några av växterna som jag ska ha runt dammen , det ska gå i olika gröna nyanser och i vitt kommer och bli så fint ;) just nu är det bara stubbar och skogs jord !

En liten snabb uppdatering om vad som händer och sker här hemma ;)

Kommentera här: