Gymet idag !

Jo men vist :)
Har juh kommit in i värsta flytet igen haha :) så jäkla skönt !

Dagarna ser ut som följer , lämnar barnen på skola och dagis, tar med mig Lovis på gymet och är där mellan 8 och halv 10 sedan åker vi hem och jag äter och Lovis sover ! Sedan åker jag och hämtar dom stora barnen vid 13 :)
Det är en riktigt bra start på dagen , få i gång alla må bra endorfoiner och sedan behöver jag inte ha ångest över att träningen kommer på kvällen ;) är juh så lätt att man fastnar i soffan på kvälls kvisten !

Igår blev de Inge gym utan jag tog en vilo dag, hade sådan grym träningsvärk i både ben, rygg, mage och bröst , körde ben och mage på lördagen och rygg och bröst på söndag!
Lastade på lite extra vikt i båda passen för och utvecklas lite och hjälp vilken träningsvärk jag fick :) sedan på söndagen så gick jag med jordfräsen i tre timmar på kvällen och det är tungt vill jag lova, speciellt om det är gräsmatta som ska fräsas , så i går va jag riktigt slut i kroppen och jag kände hur den behövde vila !
Men idag så var den på igen ;) så armarna fick en ordentlig omgång och magen fick också lite grann.

Så nu sitter jag i soffan och har precis ätit lunch vart en grillad kyckling filé med kvarg smaksatt med curry och sallad !
Gott som attans var det men nu kaffe och sedan ta tag i tvätten :)

Det jag mer måste komma i gång med är cardio träning ! Saknar att springa och riktigt ta ut sig, men styrketräningen är sååå kul !
Jaja det kommer väll det här med löpningen också jag menar jag tycker att jag gjort det bra som har fått till 4-5 styrketränings pass i veckan ;)

Lite bilder från gymet :)

https://cdn2.cdnme.se/479294/6-3/pic_519202e3ddf2b320160b8a51.jpg" class="image">

Kommentera här: