Tänk att ....

... Ja tänk att det aldrig ska gå som man tänkt ... När jag väl hade fått Lovis och sova och dansat färdigt valsen med dammsugaren så tänkte jag ta en tango med gräsklipparen , gick kanon med det tills att soppan tog slut ! Ja ja inte mer besvär med det , de är juh bara till å tanka vilket jag gjorde . Glad i hågen skulle jag starta klipparen för att fortsätta våran tango ... Men klipparen ville inte riktigt som jag ... Jag drog och drog men i get hände ... Vart väll lite irriterad och tog i extra mycket och tjång så gick snöret av :( sa några väl valda ord åt min dans parter stegade upp till Patrik med snöret i handen och sa - hjälp mig , tror jag tog i liiiiite för mycket !
- nä du gumman nu är det färdig klippt !

Lite mer än irriterad stampad jag iväg ner , kastade snöret på gräsklippar eländet ... Fortsatte till baksidan där solen gassade , satte mig ner och här sitter jag nu ... Gräsmattan är halv klippt , bägge gräsklipparna är ur funktion !
Och jag solar bara för att !!!

Patrik fot iväg för och köpa något till åkaren och hand jagaren ska vi fixa reservdelar till i barsta ! Så min piiiiip till gräsmatta får bli ännu mer vildvuxen !

Funderar på om man ska skaffa natur tomt , låta gräset vara så det blir läggda av allt i hopa , ja ni hör jag är liiiiite smått irriterad ;)

Kommentera här: