Träning gånger två !

Jo men vis hör ni !
Både igår och idag blev det en tur till gymmet på morgonen!

Båda passen har känts lite si sådär , har inte varit speciellt taggad , men jag har gjort det iaf och just det känns jätte bra !

Men jag har inte fått något tryck i passen utan har bra känt mig stum och haft mjölksyra nästan på en gång , men det är väll fortfarande nå skit kvar i kroppen efter förkylningen jag hade !

Men iaf så körde jag bröst, triceps och mage i går !
Idag blev det axlar,rygg och mage !

Orkar inte skriva ner alla övningar idag ;) men träningsvärken gör sig påmind i bröst och triceps idag och det är bra :)

Imorgon blir det vilodag från gymmet då jag och Lovis ska på en utbildnings dag som mitt jobb har , det ska bli intressant !

Just de ja jag promenerade juh runt med gräsklipparen igår också , fick i hop 1,45 km och då var det bara framsidan jag klippte !
Blir nog x antal fler km innan allt är klippt ;) vardagsmotion kallas det va :)

Nej nu väntar tvätten på mig :)

Kommentera här: