bytt telefon

japp japp nu har jag fått bytt tele , lyckades pajja den nya displayen igen!
så jag fick låna Patriks sony ett tag, får se om jag skaffar mig en ny iPhone eller om jag är nöjd med sonyn?!

annars då ... ja.det har jag gått ett tag sedan jag skrev några rader ;-)

har ju börjat jobba igen, det går bra, men det är inte samma som innan, det kan man väll.inte förvänta sig, men att det skulle kännas så här kunde jag inte föreställa mig. men jobba måste jag göra, så det är bara att bita i hop! och göra det bästa av det, skratta måste man göra, annars klarar åtminstone inte jag att jobba i 12 timmar på ett monotont arbete ! :-)

i och med att jag har börjat jobbat så går ju lovis på dagis, och det funkar riktigt bra, var riktigt rädd att det skulle bli riktigt jobbigt, men som tur är så går det som sagt riktigt bra och det är skönt :-)
Fast ändå lite vemodigt!

ja och hästen han har haft en viol perjod, har ridit ut några ggr så där helt kravlöst! lo
Då har herren varit helt galopp galen och inte gjort annat än och galopperat !
så på lördag är det dax för träning igen, !
denna gången i Nordingrå ridhus har inga stora förhoppningar men han kan juh överraska ;-)

nej nu ska jag försöka sova !
vända tillbaka dygnet igen!!!

efter som jag har en ny tele så blir det inga bilder :-) det får bli en annan dag

Kommentera här: