Regnet det bara öser ner...

Verkligen bara vräker ner ute !
Vaknade till åska i morse :/ svensk sommar japp japp ;)
Vi har juh haft kalas väder fredag till söndag så det var väntat med åska och regn !

Ja men nog surrat om vädret !
Det blev inget gym för mig idag, förkylningen sitter i fortfarande :( less är bara förnamnet , men halsen och bihålor gör iaf inte ont längre .
Så det är bara snor och lite hosta kvar ! Mer vätska så kommer jag snart va på banan igen !

På onsdag kommer som sagt hovslagaren och jag längtar tills jag får sitta i sadeln igen :)

Under helgen har vi njutit av vädret , fixat en vagn med ved , ätit ute på altanen tillsammans med min mor och far , igår vart det även en tur till barsta för och kolla hur det gick med sjöboden, och jag lyckades bränna mig lite av solen :/ !
Patrik såg en grävare på blocket så på em så for han och kollade på den men den fick inte följa med hem !
Så det ser ut som om jag helt enkelt kommer att måsta gräva min damm för hand ;)
Styrketräning delux haha :)

Nä lite mera vatten på detta och en stund till i soffan sedan ni så ska jag ta tag i tvätt , disk och städ
Kul va !!!

Kommentera här: