Ajajaj ont ont !!!

ja de e vad jag har ! ja va nämligen ute och red i förr går och de va juh bra =) jätte härligt de va bara de att ,när vi va på väg hem så va vi , inte helt i balans kan man väll säga . Hon e 20 år gammal hästen men bete sig som en ung häst =) ja i allefal så gick vi omkull så hon skrapade upp bägge knäna och jag skrapade up hela vänster ben , för hon landade på de !!! ochså slog jag höften och armbågen , så man känner sig ganska så mör !
O mercen ha fått nya lager bak , kom och körde och så bara slamrade de till , och jag trode att hela bak axeln hade ramlat av men de va bara ett hjul lager .
Igår kom min vän Tessan på besök och hade med sig kakor och godis =) hon e härlig hon hihi ,
hon gav mig en väl behövlig massage och så va vi ute och gick en sväng , sen på kvällen gick jag till stallet o hem , på hem vägen sprang jag lite till och med =) men nu ska jag ta och göra årdning mina vild ungar och sticka till dagis

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Hua då.. Hoppas det gick bra för er..
Såg jätte mysigt ut i fjällen och vilken hårdning Rasmus är på crossen.. :D

Kommentera här: