drömmar

Ja dom e väll för härliga !
Ända sedan vi flyttade hit för typ3 år sedan har vi surrat i att de skulle vara bra med en alltan på baksidan , nu blir den värklighet =) ska fara ner till birsta och handla bräder ! plus att man telefon e kl,ar så vi ska hämta den med =)
 
en annan dröm jag har är att köpa en ny unghäst ! och jag har juh hölle koll på internett för ett lämpligt köp , och så satt jag i går och leta , och där va hon , min dröm häst , 4 år 155 - 160 hög , grov och fin i kroppen de sa bara klick och då har jag inte sett hästen i värkligheten men hon e värkligen en snygg häst men de e bara de att Patrik vill inte att jag köper en till häst ! och de e klart att de vore juh bra om han tyckte att de va en bra ide men vi får se , ska prata meed han när vi far ner till s-vall , hon står juh där nere så man kan väll fara dit och kolla på henne , nu när vi ändå ska ner !!! jag kan medela hur de blev i kväll , om jag har startat värdskrig eller om de e lugnt hehe

Bye Bye for now

Kommentera här: