ojojoj då !!!


de va ett tag sedan jag skrev !!!!
nu e de bara en dag kvar sen far vi till fjällena så kul , en hel vecka med bara frisk luft =)å en massa skoter åkande !!!
så i dag så blir de till och packa kläder åt barnen och åt patrik och mig , känner mig lite slö i dag , vet inte riktigt varför ? kan kanske ha något och göra med att jag for och köpte godis och dricka när jag släppte ut hästen osso har jag sutte o smällt i mig de ... ajajaj  nu medans jag har varit sjuk har de blivit mycke sådant , måste avgifta mig i gen ! för så här förlorar man inga kilon!
I går så for Patrik ,jag o barnen och köpte en till bil !!! eller de va patrik som köpte den .
de e nämligen så här va att patrik har juh hölle på med sina fordar och bytt motot ,rostlagat och hölle på , men så i onsdags så pajjade förs den ena forden , en bränsle pump , sen så skulle han starta den anndra som han skulle besikta om någon månad och sen ha och köra med , de va bara de att då fick han ingen värme i bilen , då hade topplockspackningen fare på den , så då vart han less och gick in , satte sig framför datorn begärde ett lån och sen hittade han den här bilen då !!!
ja vad ska man säga ... låt oss bar hoppas att de inte blir nå krongel med den här bilen bara !
men jus de inan vi for och hämtade bilen så kom han hem med tre röd/gula rosor åt mig , som tack för att jag står ut med han =) han e då för söt hihi .
vad har hänt mer, mamma och jag va och handla inför fjälls i går ... de vart mycke mat !
ååå de måste jag göra idag ,,, ska förbereda lite mat som vi ska ha där uppe , slipper man laga så mycke när man kommer hem från skoter turerna utan de e klart och bara och tina , de måste jag hinna i dag !
i tisadags när de va så fint väder så tog jag tag i huset öppnade alla dörrar och fönster och vädrade ,damsög och torkade golven ... och jag tyckte att de va kul =) helt otroligt , och vad som e merr otroligt de e att jag har lyckats hölle undan tvätten så de har inte hunnit blivit ett sådant där berg =) hurra hurra för mig  . nä nu ska jag ta och leta fram resväskerna och börja packa !

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Åhh vad roligt att åka till fjällen.. Ha så roligt..:D

2 Elli:

skriven

Vad blev det för bil till eran fina samling då? tihi

Kommentera här: