snart kväll !

Ja nu e de snart kväll och ja ska gå och krypa i säng !
ne inte riktigt än ska se om man kan få till 15 min på motionssyckeln innan man kryper till kojs ... hittade ingen tvättlina i dag , måste köpa en sådan när vi far till stan i morron ! men de vart i allefall två tvättar körda och torkade , men inte vikta ... efter att jag hade varit o hämtat Rasmus på dagis så fick jag ett mess av Mari , som undrade om jag inte kunde komma och hälsa på , och de e klart man gör de =) de va typ jätte läge sedan ja va och hälsa på henne , så då va jag där till kl två sen for jag hem och satt mig framför soffan ! trots de fina vädret ... så igen kratning i dag , där av motions syckeln =)
ja mat i dag vart Taco gratäng inte värdens smalaaste mat men den e go =) hehe man äter den me chips !
Satt och skrev ner vad jag skulle storhandla i morron de vart en hel del få se om jag kan hålla budjeten som jag gjorde i går men de ska nog gå =)
Ja ne nu ska jag gå och syckla så jag får gå och lägga mig
Hade ///

Kommentera här: