snörvel snörvel !!!

Ja ha då va man förkyld i gen då !
tänk att man inte kan få bli frisk snart =( men de e väll för att man tror att man inte behöver så mycke kläder på sig för att solen råkar titta fram , men sen e typ hela familjen sjuk , de e bara pappa patrik som inte är förkyld , men Ronja hon går på pencelin och har höroninflamation och hosta , o Rasmus han har en jätte hämsk hosta och mycke snuva så han får hostmedicin osso , och jag ja känner mig bedrövlig !!! och så har jag fått tillbaka min mens som jag inte har haft på ett och ett halvt år STOR suck  , så inte nog med att jag här helt igen slaggad i näsan och halsen käns som om den håller på och gå sönder när jag hostar , så har man mens värk osso ... så i dag så blir de en koj dag , sa till Patrik när vi låg i sängen att jag skulle tillbringa dagen i soffan idag men de tyckte inte han =) , så hitils i dag har jag plockar i diskmaskinen och farit över med damsugaren , alltså de appsåluta värsta , få ta en stor städning när jag har fått tilbaka orken .
igår vart de en tvär sväng till s-vall , gatt fara och lämna in min telefon råkade klämma den i bil dörren så den var svart !!! tur att man hade täknat drulle försäkring !
Passade på och handla lite inför helgen hade hoppas på att de skulle bli fint och varmt så vi kunde premiär grilla , men om jag tittar ut nu så är de inte så fint , de e klar de e juh inte regn men inte så fint som de har varit dom senaste dagarna , dom sa på vädret att de skulle bli tok mycke sol och rena sommarvärmen men de e osett än ... dom har juh haft fel förr =) men grilla blir de nog i allefal =)! måste nog gå och lägga köttet i marinad snart , sen måste jag ringa och se om jag kan få låna en hästtrransport , ska nämligen i väg me sassan i morron till skule och skrutta runt me henne lite där ! va skönt de vore om man hade en egen !
ÅÅ skulle inte ha gåttt til stallet i går , tror att de va därför jag vart ännu mera förkyld ... ja ne nu ska jag gå och snyta ut halva hjärnan och sen ska jag ta en kopp kaffe , lägga mig på soffan och vila medan Ronja sover !
få se om jag hinner skriva i kväll

Kommentera här: