sol sol sol =)

ja den strålar från en klar blå himmel hihi !
har varit ute och krattat lite av den oändliga gräsmattan ! och stökat undan ute typ ris och sådant som liger och skräpar , och så har jag rensat ur krukorna som jag har stående ute ! sen stälde jag ut trägårds möbeln så nu har jag någonstans att dricka morron kaffet =) hehe , vad har jag gjort mer ... ne jag har nog inte gjort något mer !
ska ta och fundera ut någon mat som vi kan äta , i går vart de korvstråganoff och ris gött =) funderar på om man ska ta fram köttet och grilla eller om man ska ta de till helgen ... vi kanske ska ta och äta kyckling ! hummmm ja de e svåt de här !
ja i allefall verkar inte Sassan ha någon tränings värk från i söndas och de e juh bra =) , och jag har ingen häller och de e mer otroligt haha trode appsålut att jag skulle ha de =) . Ja i går ringde Viktoria från n-grå och fråga om jag ville vara med på en träning första maj !!! och va va de jag skrev i går ... så jag tackade juh jivet ja =() och de ska bli så kul hihi lägtar verkligen !. sen hade dom cleer round den 11 få se om jag har råd och va me på den , skulle som va kul .
ja ne nu ska jag sätta på en tvättmaskin och sen ska jag hitta på någon mat så adjö!!!;()

Kommentera här: