bläää!!!

kom inte på något bättre och skriva som rubrik !
Igår så va jag och ida o mia ute och luftade vara hästar , väldigt kul !
och i Lörads så va vi i sandslån på bil träff och sen på kvällen så for vi in till k-fors på crusing , ja körde väll 8 varv sen gick de inte och komma igenom så då vart vi less , och for och ställde oss och tittade på bilarna som for förbi !
åå jag köpte en jätte fin kjol , typ 60 tal =) på sandslån .
idag så regnar de , skönt att de kommer lite regn , behövs värkligen !
ska fara och handla och sen ska jag nog fara hem till mamma o pappa och hämta lite hinder , vart typ tok sugen på och hoppa när vi red i går !
ååå de e typ en och en halv månad kvar tills jag börjar jobba , suck !!! vill inte jobba , man har varit ledig så himla länge så de käns bara jobbigt å komma tillbaka men de e klart de ska bli lite könt och få umgås mad vuxna människor , om man kan kalla dom som jobbar där ute vuxna , de gå som o diskutera !
Från och med i dag så har jag börjat på min diet ! ska se om jag kan hålla de den här gången , själv disiplin e de som gäller och noll tolerans på godis , nu fan ska kilona bort !!! e så less på och se flod hästen i spegeln !!!
ja ne nu ska jag ta och göra lite frulle åt Rasmus och Ronja och sen ska vi nog fara och handla !

Kommentera här: