ojojoj.....

ja vad ska jag säga har inte haft tid och sitta här på ca 2 veckor !!!

vad har då hänt , vi höll på med hö hela förr förra veckan , så nu e allt inne , tror att vi lyckades ta in höt på sommarens varmaste dagar ! men men nu e allt inne i allefall .
i söndags så va de ett h-vetiskt åsk väder , räknade typ 15 blixtar på en minunt ! och så höll de på i 2 timmar ! rakt åvanför oss , och jag som inte gillar åska , satt som ett asplöv och kunde inte somna fören tre på natten !
sen denna vecka så har vi badat och solat dom dagar de har gått ! va till s-vall ifredas och handlade kläder och saker till barnen för 1700 skit kul =) och igår så ägnade vi 6 timmar till och bära in ved!!! ååå jag kan säga att jag har grym tränings värk i både ben och rygg , ja vad har vi hittat på i dag då ! rasmus va bjuden på kalas hos lova , så vi spänderade för middan där , sen när vi kom hem så va ida och tommy här , tommy och Patrik höll på och sörva tommys bil , när dom va klar med de så tog jag och ida oss en rid tur , och nu ska jag gå och göra lite mat till familjen , de blir tacos idag =)

Kommentera här: