jobb jobb och jobb

ja vad säger man ! kl är halv 4 på morron och jag är på jobbet , har varit här sedan halv 7 i går kväll ! och slutar inte än på 4 timmar , suck ! men jag kan juh trösta mig med att de e bra betalt ! men de e en liten tröst .
Vad händer annars då ! ja julen har juh som passerat och den va lugn ! de va bara mamma och pappa som va hemma hos oss på julen , men jag tror att jag hade gjort julmat för ett helt kompani !!! haha barnen fick en massa jul klappar jag orkar inte räkna upp alla =) , men rasmus fick blanannat en stor radiostyrd bil som vart favoriten för han och Ronja fick en docka som hon gick omkring och bar på hela kvällen , som hon även skulle ha och somna med =)
sen på jul dagen så va Patrik och Rasmus os djupenström hela dagen och skruva så Ronja och jag fick hela dagen för oss själva och de va jätte skönt !
på annan dagen så va Patrik bakis så då va jag och red på Cassandra och sen tog jag en tur med Oden när jag kommit hem från stallet ! sen va de till och sova i 1 och en halv timme för att sedan fara på midda i Lid och sen kl halv 6 så va de bara och fara och jobba ! och i dag så har jag som sovit hela dagen så de har inte hänt så mycke ! tänkte ta en tur med sassan när jag far i från jobbet om jag inte är asllt dör trött dvs !!! men de tror jag inte att jag är , käönner mig inte så trött , ne nu ska jag gå och se om dom anndra behöver hjälp med något ! är avbytare i dag så de e ganska lugnt , man plockar lite disk , städar och sen byter man av alla på fikat och finns de tid över så hjälper man dom anndra om de behövs !

Kommentera här: