tisdag

ja då va de tisdag !
jag har väll inte gjort så mycke sedan jag vaknade , har fixat frukost åt barnen och sen for jag och tog ut Cassandra , efter de så for jag hem och gav hästarna här hemma mat , sen så va de bara och gå in och fixa lunch till barnen de vart tomte gröt =) de va kvar sen jul så jag tyckte att de vart en bra och lätt lagad luch , sen ska jag väll ta och lägga Ronja i vagnen och gå en prommenad så hon somnar , de e inte så kallt ute så hon får sova ute i dag =) när hon har somnat så ska jag och Rasmus och Patrik  hålla på med ute boxarna , de e bara och sätt upp väggarna så är de i princip klart , de ska bli så skönt när de e klart , så man kan ta in dom när de e bus väder ! i övrigt har de inte hänt så mycke mer , ne nu ska jag ta och klä på ronja men först ska jag ta en kopp kaffe till så jag vaknar , börjar känna att jag har lite ont i huvudet , så de e nog dax för kaffe , ja vi får se om jag skriver senarare !
over and out !

Kommentera här: