2 veckor sen sist !!!

kan ju kanske på stå att de va ett tag sedan ! sorry
vi har varit nere i  västerås på power big meet , den årliga trippen ! vi hadde som bestämt oss för att inte åka , och lägga pängarna på saker som skulle göras hemma här , men typ en vecka innan så sa patrik , vi far !
så sagt och gjort så for vi med husvagn och barn ! kan säga att några barn kommer inte med nästa år !!! inte de att dom gnälde i bilen de va inga problem , men nere på marknaden ! Rasmus kunde typ bara försvinna för han såg något roligt ,sen när han hade gått dom där tre kilometrarna så va han ganska trött och less, medans Patrik ville juh strosa mera  och sedan va de typ 35 grader varmt så Ronja hon låg i vagnen och gnälde för att hon inte fick vara fri och röra sig som hon ville , och så va de juh VÄLDIGT varmt !!! med tanke på att de är på ett flyg fällt så de va ingen skugga någonstans , som tur va så hade vi tagit meed parasoll så jag gick till bilen och så satte sig jag och barnen där och fick saft och kexs medans patrik stosade på på marknaden !
När vi hade parkerat huvagnen så gick vi till badstanden på kampingen och badade Rasmus plaskade och lekte och även jag =) hehe och de såg juh ronja så då ville hon med , och de va juh lite kalt i vatnet så jag tänkte hon vill nog inte bade , men så fel jag hade och satte sig i vattnet och plaskade så hon blev alldeles blöt i ansiktet =) tyvär så hade vi både kameran och filmkameran i huvagnen så vi har inget bild bevis på första gången hon badade =(
Sen så bar det i väg hem över vi kom hem på lördag efter midda och då va de bara och slänga sig i duchen för då skulle vi på bröllop fäst på kvällen och de va riktigt kul , längtas tills den dagen jag få vara brud ! om den dagen ens kommer , Patrik e lite tjurig på den fronten !
sen i söndas så hadde vi barn välsignelse på pingst kyrkan och sen va de midda på björnstugan , efter middan så va de hem och bygga hage för idashästar men de gick ju inte så bra texas sprägde tråden och rymde in till mitt och mias ston så de höll på och bli bäbis !!! så vi måste gör något special , men vi vet inte vad än , ja de va väll typ vad jag kommer på vad som har hänt , de har säker hänt mer men jkag kommer inte ihåg !!!
see ja !!!

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Oj oj oj då,bebisar! tihi..

Hoppas ni kommer på någon special lösning;)

Så mycke som vi har gjort svartbygge så lär ni ju komma på någon bra lösning;) -höhöhö-

Kommentera här: