upp datering !

då ska vi se vad som har hänt sedan sist !
vi hade juh främande sist jag skrev och vi vart väll 15 vuxna och 7 barn så de va fullt hus vill jag lova , men dde va riktigt kul !
sen så har vi fått in de hö vi hade slagit ner , vart väll 4 och ett halft lass , så nu väntar vi bara på att de ska bli tillräkligt stabilt väder för och kunnaslå ner resten , så de blir nog i morron vi gör de !
sen har de blivit en häst mindre  här , Texas åkte i går =( känns lite tomt , men han får de nog bättre där han hamnade .
sen va jag och ida o mia ute och red , red ner till vattnet och tog en av svalkande galopp  i vattnet , jätte härligt vill jag lova ! kände värkligen som om de va sommar då =)
Ronja hon går runt möbler och väggar , ställer man hon mitt på golvet så står hon utan stöd , så snart går hon väll utan stöd, och rasmus han är ute och kör kross för fullt .
jag och patrik fick vara för oss självaa ett tag i fredags =) vi va ute i barsta och hälsade på patriks mamma o Pappa för dom vile bjuda på grillat , jätte gott =) så efter de så for jag och patrik til skutskepparn och lysnade på trubbadeur och han drack en öl och jag en cola men de va så mysigt och bara sitta där och ta de lungt , och andas för ett tag =) så när vi kom till baka så sov dom båda två =)
Ja något mer tror jag inte ha hänt ! och i dag kkomer de nog inte hända så mycke heller , ska far och handla  för de behövs !
see ja !

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Sorry att jag inte ringt, men jag hade planerat lite fel. Så planerarna jag hade sprack, men jag ska ringa dig nu i veckan det lovar jag :)

Kommentera här: