en vecka sedan sist !

ja då har de gått e vecka sedan jag bloggade =)
ja hela förra vekan så jobbade jag natt halv 7 - halv 7 JOBBIGT !!! så nu har jag ledigt i en vecka och så börjar jag på lördag igen =/ vill inte !!!
ja Rasmus fick feber och jätte ont i huvudet i Onsdags så de vart inge dagis för han , men de gick över på ett dygn när han vaknade i torsdags så ville han gå på dagis men patrik och jag tyckte att han skulle va hemma , då va vi inte mycke värd i hanns ögon ååå va dumma vi va ! men denna vecka har både rasmus och ronja varit på dagis halv 9 till 12 såå skönt och få lite egen tid ! hinner till och med rida om jag vill , har dock inte gjort de dom här två dagarna för man vill juh va till gänglig om de skulle bli något på dagis !
Har varit och druckit kaffe hos folk och surrat ! och de e juh kul de osso =) sen har jag väll gjort de man alltid gör tvättat , diskat, städat och lagat mat =) !
i frdas va vi och hämtade rund balar åt hästarna , ställde in den i lördas , och jag tror att dom har stått och ätit sedan dess , dom två kommer och bli smäll feta !!!
ja ne nu ska jag ta och klä på barnen för dagis !
he råå

Kommentera här: