tisdag !

ja då va de tisdag och Ronja har varit på dagis i två dagar nu och de går hur bra som hellst =) hon typ struntar i mig helt , hon tycker att de e så kul och leka med barnen och alla nya leksaker hehe ! hon han dock bara vara på dagis en dag så vart hon förkyld !!!
Ja så snart börjas allvaret för mig me , jobbet väntar på måndag huva ! jag gruvas värkligen, man blir bortskämd nu när man har varit hemma i över ett och ett halft år men men då går nog bra bara man har kommit in i de hela !
ja så fyllde Ronja ett i fredas och då va de kalas
fick en massa kläder och och tre gose djur och två leksaker och pengar !
sen stannade Ellie o Robban över natten och de va jätte roligt , ja o Ellie satt och drack vin och surrade en massa gammla minnen =) as kul va de ! hoppas de inte blir långt till nästa gång hehe
Ja vad har hänt mer , ja söndagen ägnade vi åt och försöka få i gång tracktor för Patrik hade tankat nå gamm disel som de va skräp i och de tyckte inte tracktorn om ! Så i värsta ös regnet så höll han på och skruva och byta en massa filter så 4 timmar senare så gick den !
Ja och mina boxar kommer så saktiga upp , de har juh inte varit så trevligt väder så man har juh inte velat vare ute och hölle på nått , men igår så grävde vi för plintar och ställde dit dom och så i dag ska vi ställa upp kant stolparna och spika fast botten plankan  fram till och hinner vi något mer innan de blir mörkt så börjar vi nog och spika dit tak stolarna , ska ta me kameran och fota lite ,så ni får se hur de ser ut =) men nu ska jag ta och vika lite tvätt och tvätta diska och laga mat !

over and out !!!

Kommentera här: