ajaj ont ont !!!

snyft i dag är de synd om mig !
idag har jag stängt hage och de gick juh bra de va inge ovanligt med de ! sen så ska vi göra två ute boxar åt Oden och Ramble , som ska gå ute i vinter , och dom hade jag tänkt att dom skulle va bakom förådet , för då har man bak väggen klar , så jag skulle gå och städa där bakom för vi har en massa rat där , bland annat två vrak skotrar , så jag tog tag i dom och lyfte , bennde och baxade , och de gick juh bra ända tills jag blev lite slut och lyfte helt fel så som man inte ska lyfta , knäpp sa de i ryggslutet och nu känns de som om man har en kniv där så man är inte bara lite handikappad =(  tänk att man ska vara så tjurig och ska göra saker själv hela tiden .

ja vad har hänt mer då , jo Patrik komm hem med en cheva van i går kväll , så i dag har han putsat och donat med den halva dagen , sen kom de en spekulant på mercan , men de va en estländare som skulle ha den där och de kan bli en massa strul med papper och sånt om den ska gå utanför sverge så vi va inte så pigg på de , så den blir kvar , och de e bra för då har jag något och dra häst transport effter osso =)
sen komm de några som tittade på golfen osso men den vart osso kvar ! synd skulle behövt penngarna men men !
ja nu ska jag gå och ta några värk tabletter och se om de blir lite bättre sen ska jag töja ut mina stackars muskler =(
på åter hörande =)

***HELENA***

Kommentera här: