Före och efter ! och andra bilder

Jag tänkte att jag skulle ta och visa en före och efter bild !

ja den lilla bilden va den enda jag hitta på mig , den e från i sommras , där väger jag 112 kg , och den andra bilden är från nu lite dålig kvallite för jag gatt fråga Rasmus om hjälp så de e han som e fotografen =)
och i dag så är jag nere på 79 så de e 7 kg kvar till mål !!!
och nya kläder så underbart !!!


Här kommer några bilder från i helgen , håll till godo =)




1a bilden Rasmus hjälper mig och skotta bort från gången så att de fortare för våren =)
2a bilden : Ronja ville abbsolut åka på fyrjhulingen med pappa
3e bilden : Lasse och Madde kom en sväng på måndagen , vilken tur att vi hade skottat fram altanen =) så de bjöds på glass och kaffe , jag tog bara kaffe !
4e bilden  Ronja njuter av solen med glass runt hela ansiktet !

Några bilder från middan i Lid !



ja så har våran helg sett ut !

ja sen har jag lite fler bilder från fjällena, kittelfjället ,vi när vi fikar på fjället, Mormor o Morfar, Rasmus och Ronja



måste bara lägga till att Ronja va jätte ducktig när hon tog sprutan i dag sa inte ett pip utan bara tittade när han stack och sen va de inge mer med de ! såå ducktig så och de där med att hon är så julbent sa han att de skulle växa bort så man får väll hoppas på de !
och Rasmus har fått svinkoppor =( huva !!! fick en salva som jag skulle smörja , så de blir nog inget dagis för han på fredag =/ om inte de har blivit bättre ! 
ja ja nu ska jag ta och älda och sen ska jag röjja och sen ska jag börja med någon mat ! 
 Får se oom de blir nå mer uppdatering idag !

bye bye !!!

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Vilka underbara vårbilder :D

Vad duktig Ronja va..:) Och hua för svinkoppor, Emil fick ju de han med men vi fick pencillin eller om de var antibiotika..



Hoppas det är bra med er annars.. :)

2 Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?:

skriven

sv; vad härligt :)

ne inte mkt, tv bara :)

3 SuzieQ:

skriven

Jisses vad smal du blivit då!!!!Synd att det inte gick att klicka upp kortet. Kramar på er!!

4 Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?:

skriven

sv; slötittande, har nog sätt alla program nu :P

5 Mikaela:

skriven

Hej hoppas allt är bara bra med dig



Linda Skämtsson är våran nya Reporter och idag har hon intervjuat några av Sveriges största bloggerskor! Se intervjuen med våran reporter Linda Skämtsson på



http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/linda-skamtsson.html

6 Marie:

skriven

jo da vi va på middag i v-sjö i fredags och de blev en hel del cider också, så vi va ganska fulla :D, Mattias vart dålig på söndagen då dom skulle till oss på middag, i helgen är ja ledig, själv då?

Kommentera här: