god morron !

Ja så va de morron =) med allt vad de innebär , frulle till Barnen själv tog jag en härlig ny kokt kopp kaffe =) snart bär de av till bvc , Ronja ska få spruta och väga och mäta sig , sen ska jag prata med läkaren om Ronjas ben ! hon e juh regält julbent så när hon springer så snubblar hon på sina egna fötter !!!
Ja vi får se vad dom säger , benen har iofs rätat ut sig nu när hon har vuxit men de skadar inte och kolla med en läkare !
Sen ska jag be dom kolla Rasmus ögon , han klagar på att han inte ser tv i frå soffan och då har vi en stor tv 42 tum !!! så jag uppdaterar efter vi har varit där !
Ska komma i håg och hämta kameran så jag kan lägga ut bilder ;)

På återsende bye bye

Kommentarer:

1 Tonårsliv by Leonora:

skriven

sv; tack så mkt :)

hoppas det går bra med sprutan!

Nej jag hittade din blogg bara sådär :D

gör du då?

Kommentera här: