en ny dag ...

...med nya bestyr !
Efter som jag inte han med och damsuga och torka golven i går så ska jag försöka hinna/orka me de idag hade jag tänkt !
sitter och tittar på the doctors på tv , de handlar om autism , i usa har man 35 olika vaciner mot barn sjukdommar , och när man utökade antalet vaciner som barn skulle ha så ökade även fallen av autism , fullt friska barn vart autistiska effter att dom tagit vacin , men läkar kåren menar att de inte finns nåra sammanhang mellan ökade anta fall av autism och vacinen ! vet inte riktigt vad man ska tro ! tur att sverige inte har fullt så många vaciner !
De e som de här med gris sjukan ! ska man vacinera elr inte ? har hört att vacinet kan göra dig förlamad ! tänk om man vacinerar barnen och  dom blir förlamad !!! skulle man någonsin förlåta sig själv ? tror inte jag skulle kunna se min barn i ögonen om de skulle bli så ! ja de e inte dax än för nå vacin men den dagen kanske kommert och då måste man juhta ställning , och sen om man väljer och inte vacinera , och dom får gris sjukan , hamnar i koma och kanske går bort ! nä de e inte lätt ! Bara och tänka på de får mig och må illa !
ja ne nu kanske man ska ta och göra något innan vi ska hämta Rasmus!
 
BYE BYE!!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej:) har en liten fråga! hur har du kunnat gå ner så mycket som du har gjort? Hur har du ätit som? har du rört på dig mycket?:)

Kommentera här: