fy katten va roligt XD

Jag hade de förra lördagen XD!!!!!!
 de va crusing i kramfors och min bäst Elli å Robban kom på besök !!! och som alltid när Elli och jag sätter i gång så blir de en kanon kväll =)
sen blev den bara bättre när vi kom in till kramfors och träffade Marie å mattias, som Elli så vackert utryckte de =D När v8 rullar ner för gatan , så är damerna på pickalurven hihihi och de va vi värkligen , alla vi tre damer hehe!
Här kommer lite bilder =)



Elli och jag i full färd med och göra oss i ordning , men de hade vi inte behövt ! frillerna vart totalt förstörda när vi åkte ner cabbat från oss och in till kramors !


sorry elli men jag gatt bara XD



Vill haaa !!!!!


osso jag då =)
ja de finns en massa fler bilder men jag orkar inte sitta och ladda upp dom
Sen har de hänt en hel massa mer men jag orkar inte sitta och skiva upp allt , för då skulle de bli ett låååååångt inlägg =)
nä nu ska jag se om de e nå bra på tvn

BYE BYE

Kommentera här: