ja e tebax ;)

hahaha ja vad ska man säga ! bloggen har fått vila ett tag ... har dels inte haft tid och sen ingen insperation ! , men jag ska göra ett försök ;) hade tänkt lägga upp en massa bilder men jag hittar inte kabeln mellan datorn och kameran , har väll städat bort den !
Sovrumet vart kanon bra , har som sagt bilder på de men kabeln !!! sen har jag bara jobbat och jobbat , ja just de va juh på julbords kryssning till åland och de kan jag varmt rekomendera så härligt , och sen vart de juh chopping i tax freen hehe ... ja och sen hittade jag en sjukt snygg kläning på gina i övik innan jag kulle på julbord me jobbet , har även bilder på den , men kabeln som sagt ! den ska jag ha på julafton hade jag tänkt den e svart me paljetter på , sen köpte jag även en röd bollero till , i helgen när vi köpte julklapparna så va jag in på cubus och hitta en kappa för halva priset endast 399 kr =D så den köpte jag , köpte även röda strumpbyxer och svarta knästrumpor med silver rosett upp till så de ska jag ha på mig på julafton =D
humm ja som sagt de har hänt en hel del , men mest har jag bara jobbat !!! men de har kommit sjukt mycke snö och de e sååå bra , blir så mycke ljusare ute , ska hem till mamma och pappa och kolla om jag får ut släden som står där , så förhoppning vis så blir de en släd tur innan jul =) 
I går så städade jag huste , elr försökte iaf de e inte å lätt med barnen om drar fram allt igen ! och sen va i ut i skogen och leta julgran och jag hade packat lite matsäck så när vi hittat våran gran å satte vi oss och fika ! och i fredags så bakade jag och barnen pepparkakor och knäck och de va en upplevelse kan jag väll säga ! 
ne nu ska jag försöka ha mig in till ullånger för ronja ka ha jul fest på dagis , snön fortätter och vräka ner !!! 

Kommentera här: