Andar Natten !!!

Ja då va andra natten avklarad , nu e de BARA 24 timmar kvar och jobba gaaa !!!! de ska bli skönt och byta chema !

fick en fråga angående hur jag har burit mig åt och gå ner i vikt , saken e som så att jag har helt uteslutit kolhydrater, dvs all slacks pasta, jag äter inte mer än 6 g kolhdrater per dag ! inget bröd , potatis eller rotfrukter , alltså sådant som har vuxigt under jord ! där i mot kan de hända att jag äter grönsaker som vuxigt åvan jord ! men även dom är jag försiktig med , dom innehåller ganska mycke kolhydrater , så är i början äter jag så lite kolhdrater som möjligt , detta beror på att kolhydrater har förmågan och hämma fettförbränningen, de e bara och kolla på tex björnar , när dom förbereder sig för att gå i ide så äter dom mycke bär ! och bär innehåller mycke socker och kolhydrater , då sänker dom fettförbränningen och ökar i kropps vikt .
Ja vad äter jag då ! fett !!! de här går imot allt jag har lärt mig genom åren som jag har brottas med vikten ! 
Kött av olika slag , inte magert utan så fett som möjligt , fågel , fisk av olika slag ! ostar så fert som möjligt , grädde , creem frech fet , inga som hällst light produkter  , socker is a no no !
men de e inte så svårt och hålla sig till man får äta tills man e mätt , man behöver inte väga de man äter , eller räkna kallhorier , juh fetare du kan få maten dessto bättre !
Varför ska man då äta fett ? jo fett bränner fett !!! så enkelt är de , de finns en man som har skrivit en väldigt bra bok i ämnet och han har väll mer eller mindre fram taget denna metod , den boken heter GI-Noll och den rekomenderar jag värkligen er och läsa , sen har han en hemmsida oxå skaldeman.se gå in och kolla och läs !

Ja ne nu ska jag ta och gå och lägga mig 
                                                                          ***Natt Natt***

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Fantastiskt, kan vara värt att prova för att få en snabbstart. Jag beställde boken för endast 39 kr på cdon.com. Tack för tipset:-)/Mia

Kommentera här: