jahap Fredag igen och natt jobb

Ja så va de fredag ! och natt jobb för min del , har varit och lämnat barnen på dagis och släppt ut hästarna ! och nu sitter jag här och tänkte skriva några rader =)

Funderar på och gå ut och longera Oden en stund , se om han ben håller för de , jag tror inte att de kommer och va någon fara men man vet juh alldrig ! tänkte inte börja och rida han riktigt än , han e fortfarande svullen runt såren men de får man juh räkna med ! sen behöver jag juh inte hålla på så länge =)
Hade tänkt att jag skulle rida Sassan men de vart inte så , domva redan ute när jag kom dit så då tänkte jag att , jag tar de en annan dag ! och sen så kommer jag i säng lite tidigare !

sen har de inte hänt så mycke mer får se om jag uppdaterar i kväll på jobbet om jag hinner !

***see yaa ***

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

va duktig du är som gått ner så mycke!! va roligt, ja vill oxå gå ner men ja e nog inte lika duktig som dej

Kommentera här: