måndag !

Ja kl e 15 min över 12 så de e måndag ! sitter på jobbety och har rast så jag tänkte jag skulle passa på och uppdatera lite =)

I fredags så va jag ute och tömkörde Oden och han va så duktig så !!! tänkte att jag skulle ta några rid bilder men de e inte så lätt när man sitter på hästen , eller springer bakom hahaha ! och de bästa av allt va att han inte haltade ett dugg på bakbenet så de gick nog bra !
sen va de sängen som gällde , men kl vart nog 3 innan jag kom i säng ! pappa ringde , sen komme Patrik hem en sväng innan han for till Kramfors och skulle fixa nå grejer på skroten , sen va de bara upp kl kvart över 5 för och fara på jobbet .

på Lördag så sov jag till halv 2 .
sen va vi bjuden upp till v-sjö på middag och sen vart de att vi stannade kvar över natten vi drack och hade välldigt trevligt må jag säga =)

Igår så for vi från v-sjö och sen ut till n-grå för skridsko skola vi vart väll där till kl 12 , de va friåkning efter skridskoskolan , så efter som Pappa va med så passade Rasmus och han på och åka lite längre .
Efter de så va de bara hem och lägga sig för mig , och nu sitter jag här på jobbet !

idag när jag kommer hem tänkte jag rida en sväng , men jag har inte bestämt mig om jag ska sova före eller hur jag ska göra ! de beror på hur trött jag är när jag slutar =) men sen ska jag juh upp i tid så jag kan sova i kväll jaja de tåls och tänkas på !
ja ne nu ska jag ta och damsuga en jäsbana !!!!! tråkigt

***********see yaaa************

Kommentera här: