Onsdag !

Ja så va de Onsdag och jag e ledig jippi har jobbat lördag till tisdag , de e inte kul och jobba på helgen , och måsta kliva upp när P och barnen kan ligga kvar och dra sig , jag har kommit fram till att jag inte är en morron människa !!! sen gjorde de juh inte saken bättre att de va kanon väder både lördag o söndag =( satt ute på jobbet i lördags och fundrade alvarligt på och smita men de vart inte så !

Vad har hänt annars då , jo i lördags så for Patrik och han Pappa och köpte en ny bli ! en Saab 9-5  en 00 a kombi , röd jätte fin är den och går som en dröm !!!
Sen fick vi sälja merca kombin på söndan så de va bra , då fick man juh in lite penngar där !
I övrig tror jag att de har varit ganska lugnt! inga fler hyss från Rasmus sida än i allefall , lite less jag va den dan !!!

Ja Oden han e på bättrings vägen , han haltar inte och svullnaden har gått ner , men de finns fortfarande lite svullnad kvar ,sen är han öm över såren , men de kan han få vara , bara han inte halltar ! Sen verkar han va lite känslig på benen , han blir svullen för minsta lilla sår drygt ,

Hade som tänkt att jag skulle ta och röjja i huset i dag men jag känner ingen insperation , känner mig bara trött och slut funderar på och elda och sen krypa ner i soffan med en bok ! ......... men ååå jag har inte drucke nå kaffe i dag ! kanske de e därför jag känner mig trött och orkeslös , ne de här går inte måste ha kaffe , see yaaa !!!

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Vad skönt att höra att Odens ben blivit bättre..

Blir nog inte så att vi åker upp nåt till helgen,nu vet jag inte ens om jag får några pengar från A-kassan så det blir ju verklige SKIT roligt om jag inte får det..:(

Kommentera här: