ooo de va ett tag sedan !

ja de har blivit lite bloggande denna vecka ! har jobbat dag sedan onsdag så när man har kommit hem har jag inte orkat och satt mig framför datorn ,och sen har jag inte riktigt haft tid på jobbet , men nu har jag tid =)

Idag så började dagen kl 8 då Ronja ville upp , Rasmus va redan uppe ! satt på kaffet och gjorde frulle till barnen , sen for jag och släppte ut hastarna , när jag kom hem så ville Rasmus fara till en kommpis och de gatt han juh få ! när vi skulle till och fara så fick jag ett mess av min goda vänn elli ,som undrade om vi skulle vara hemma , och de skulle vi juh vara såde vart en massa kaffe o surr! sen stannade dom på mat , ja snodde ihop en tre rätters och de vart kanon gott ;)
Längtar redan till nästa gång vi träffas !

Igår freda så jobbade jag till halv 7 och när jag kom hem så va mari och mattias på väg hit så då vart de en massa surr och Patrik och Mattias drack ett par groggar , helt klart trevligt =)

ja i morgon så är de in planerat en resa till en stad så vi kan handla , får se om de blir sundsvall eller Ö-vik , före de ska Rasmus på skridsko skola , sen ska jag städa , baka lite bullar och kanske göra en tårta , min lilla guldklimp fyller 6 på måndag så de e klart man måste baka =) .

Ne nu ska jag gå och lägga mig *** natt natt ***

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Jadu det där 3-rätters var helt gudomlig, fy fan vad gott det var!! :D Längtar till slutet av mars;)

2 SuzieQ:

skriven

Hej gumman!!Du är utmanad i min blogg!!!

Kommentera här: