på jobbet !

japp då sitter man på jobbet och har rast , tänkte passa på och skriva några rader !

I morgon när jag kommer hem så ska jag ta och promenera med hästarna , jag tror att de blir bägge men jag har inte bestämt mig än ! de e som bara Oden och Cassan som ska skos i morgon tror jag , eller om dom tar alla 4a ja de får jag se , som sagt så lutar de åt att jag tar med mig bägge ! så de blir en promenad på samanlagt 6 km ! men de e juh tur att de har blivit lite mildare , ligger väll bara på en 3-4 grader kallt ute nu så de e betydligt bättre än 20 !!!!!
Oden är fortfarande lite halt men de går juh åt rätt håll ! får se nu efter skoningen i morgon om han blir helt bra ! de e så himmla typiskt de där , när jag hade bestämt mig för och fara på träningen som e nu på lördag så då vart han halt ! de e klart jag kan juh ta Cassan men då e inte hon i någon vidare kondition så de e lite mycke begärt av henne , så jag får snällt stå över denna gång, kommer som fler gånger =)

Barnen är friska och krya än så länge peppar peppar ! Idag så träffade jag dom en timme , de e så man saknar dom ! så är de hela denna vecka !!! 
Tänkte eventuellt fara med Rasmus till paradis badet någon gång nästa vecka , får se om mamma e ledig någon dag så kan Ronja få vara där , skulle vara kul och få fara ensam med Rasmus och ta en mor och son dag ! sen tror jag inte att de skulle vara så hällsosamt för mig och fara med båda barna då Rasmus inte kan simma än och Ronja defenetift inte kan simma man bör nog vara två om bägge barnen ska med !

Ja de har som inte hänt så mycke mer tror jag !
Gick som och la mig kl 11 i morse , efter att jag hade släpt ut hästarna och gett dom hemma mat och masserat Oden , ätit själv , bloggat , satt på en tvättmaskin, och duchat .
Sov tll kl 16 upp skiftade maskn och satte på en ny tvätt , lagade mat som jag skulle ha med mig som mat låda , osso mat till familjen, sen ut ge hästarna , träffa familjen i knappt en timme , starta diskmaskinen , och sen sätta sig i bilen och fara på jobbet , och här e jag nu och har 7 timmar kvar och har jobbat 5 !!!

ne nu e min rast slut ***Bye Bye***

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Men Oden bubben då :( Hoppas han bli bättre snart!

Och hoppas att ni håller er friska, här nere är det jag som åkt på nå skit, hade 39.8 graders feber igår och trodde jag va bättre idag men icke sa nicke, tempen trallade upp från 38,2 till 39,5..

Men med lite febernedsättande så åker den sakta men säker neråt.

Hade bäst och hälsa med dej! Vi måste ju bara träffas igen snart..

Kommentera här: