Tisdag och första natten avklarad !

Ja så sitter man här och äter frukost/kvällsmat ;) måste bara få tala om att jag har gått ner 10 kg på 4 veckor jippi , käns skönt att kilorna rasar av !!! Mina problem med knäna har i princip försvunnit ! och de blir bara lättare och röra sig så de e bara plus , ja de e klart att jag blir sugen på dricka , en iskall cola mmmmm ! men de blir bara lättare och motstå !

De vart ingen skoning i dag ! hovslagaren skulle till en annan först och dom hade tydligen inget vsrm stall och de e 20 grader kallt , så hon ville inte sko så mycke mer efter de , och de kan man juh förstå ! så de blir på torsdag istället , Oden va lite sämmre i dag , tror att han har halkat igen =( så jag stretchade han nu på morron så får vi se i kväll om han har blivit bettre !
Blir han inte bättre av skoningen så måste jag ringa veterinären =( då måste de va annat som e fel !!!

Hahahaha måste bara skriva om mitt förra inlägg , de va meningen att jag skulle skriva de i fredags , så jag började allt frid och fröjd (på freda kväll) han väll skriva till Torsdagen då jag måste ha sommnat hahahaha hade typ en miljon s och en hel massa mellan slag när jag loggade in och skulle skriva i natt hahaha då e man trött =D jaja de vart juh ett inlägg iaf

Sen kommer jag inte i håg om jag skrev om torrom skolan ! jaja om jag har gjort de så berättar jag väll igen !
De va så är , när vi kom i från S-vall i tisdags och kollade igenom posten , så låg där ett berev till Rasmus , så Patrik öppnade och där stod de att Rasmus va välkommen till Torrom skolan för introduktion !!!
Va Fan !!! han ska inte gå på Torrom han ska gå i Ullånger ! till sakenhör att kl va 23 så jag kunde inte ringa då , som jag ville ! så jag låg i 2 timmar och ältade och funderade på hur svårt de skulle bli och byta skola !!!
så dagen där på ringde jag ! och tur för henne att hon hade möte hela dan !!!! Fick tag på hon dagen efter !
- ja hallå ( presenterar sig med namn )
- hej mitt namn är Helena och jag har en fråga som jag hoppas att du ska kunna svara på !?
- jag ska göra mitt bästa !
- ja de e så att min son som ska börja skolan till hösten har fått brev från Torrom skolan att han är skriven där , och ska gå där !
- ja de stämmer !men jag ser att han går på förskolan i Ullånger
- ja och jag vill att han ska gå i Ullånger , de e inte pracktiskt möjligt för oss att han ska gå i torrom , för de första öppnar inte fritids fören 6 , och både Patrik och jag börjar halv 7 och jag jobbar i N-grå och han i docksta och vi hinner inte till jobbet från torrom på en halv timme.
 - ja jag förstår de ! men ni har juh skolskjuts!
- Jaha så du menar att jag ska lämna min 6 åring ensam hemma , och sen ska han se till att klä på sig i tid , låsa dörren och gå en km till bussen för att åka på skolan !!!!! de finns inte och tänka på !!!!!
- Nej de går inte , ja ni får juh byta skola om ni vill men ni får juh ingen skolskjuts till Ullånger !
- Nej de e vi medveten om , de fixar vi själva !
- jamen då skickar jag blanketter som ni fyller i , och sen medalar jag Torrom att Rasmus inte ska gå där !  
- eee ja de blir bra !
-va  de något mer
- ne jag tror inte de
- då ska ni få blanketterna i nästa vecka !
- oki tack då !

Kan inte fatta att de gick så lätt ! hade som förberett mig att jag skulle få bråka en hel massa , men inte de inte sååå skönt !!!

ja ne nu ska jag gå och sova

*** natt natt ***

Kommentera här: