Borta bra men hemma bäst !

Ja så är de =) nu har man gjort bort hälften av veckan ! "bara" 24 timmar kvar gaaaa !!!! de ska bli så skönt och byt chema , vi ska nämligen gå ner från 4 skift till 3 skift , de innebär att man blir ledig hela helgen ! och varge helg =) de ska bli så skönt ! och sen kan man juh få mer tid till familjen också !!!

Ja vad händer annars då ?
Imåndags så gjorde jag inte så mycke! gick och la mig vid tre och sen bar de av till jobbet , började halv 8 de va väll de som hände !
Igår när jag kom hem , va famijen vaken , Patrik låg och kollade på 9/11 en film om planen som flög in i tvilling tornen , och den fasnade jag osso för ... så jag kom inte i säng förän 11 =) sen sov jag till 16.30 träffade familjen i en timme sen va de bara och fara =( inte kul !!!
Rasmus har äntligen fått åkt sina skridskor =) Patrik han och Ronja for till min Pappa o Mamma .Dom har skottat upp en liten plan på sjön som e nedanför dom , Så Rasmus och min Pappa va och åkte lite =) ha tyckte de va jätte kul !
Så nu blir de nog och fara på hockey skolan på söndag !

Ja jag trodde juh att jag skulle ha ork och rida nu när jag kom hem me de vart mer lockande och lägga sig i sängen =) hehe , sen såg jag att de va 13 minus ute i dag , så de va lite väl kalt osso , så de får bli i morron i stället ! va ute och kollade hur många stolpar jag beövde för och dela hagen , skulle behöva ca 10 st men jag hadde inga =/ så jag tyckte att jag kunde ta dom som va till sommar hagen , MEN dom satt fast !!! så jag vet inte hur jag ska göra ! jaja orkar inte tänka på de nu , känner att huvudet börjar bli som cola nu e jag trött så nu ska jag sova

god natt och sov gått =)

Kommentera här: