Freda Jihoooo!

Japp så va de freda , och löning !!! fick en väldigt härlig lön denna månad , har go lutst och fara till S-vall och köpa säng till Rasmus och nytt golv till sovrummet ! men ska som jobba i natt så de får vänta tills jag e ledig !

Igår så rev jag ner jul gardinerna i både kök och tvrum ! Damsugade hela huset typ tre ggr för och få bort allt böss och damm och skit , efer att jag hade gjort de så va de dax för lill sessan och sova , sen ringde ida L å ville att jag skulle komma en sväng , så de vart en kvälls kopp hos henne och henes man , gott gott !!!

De jag inte han med va och torka golven ! och vika tvätten ! ska se om jag ska göra de i dag , hade tänkt att jag skulle ta mig en rid tur osso , sen måste jag nog ta in ved me , och sen sova en stund , så jag orkar me i natt !

ne nu hör jag att Ronja har vaknat så då måste jag gå och göra henne klar för dagis , sen måste jag nog ta och väcka Rasmus om han ska hinna äta frulle innan vi far på dagis !
                                                                                                          ***see yaaa***

Kommentera här: