sjukliga huset !

Ja de e va de e ! Patrik ligger fortfarande i feber , han har haft feber i 4 dagar nu och hostan hans har blivit värre så i dag ska han till läkaren ! och Ronja hon fortsätter och hostar trots att hon får medicin ! och Rasmus har nu börjat och hosta han me ! De e bara jag som inte har hosta och snuva ! än i allefall hehe

I övrigt i dag så har de varit som vanligt !
Klev upp vi halv 9 och gav Ronja fruckost , vart kräm till henne =) de va en hitt !
Sen så bar de av till stallet för att ta ut hästarna , hem och ge hästarna här hemma mat !
i Övrigt så har jag startat en disk maskin och ska väll snart starta en tvätt maskin , städa lite och så !

jaja se om jag skriver en rad efter vi har varit till läkaren
                                                                                                     ***bye bye***

Kommentarer:

1 ElliCaramelli:

skriven

Men SKÄMS PÅ MEJ!

Jag har ju glömde att säga grattis !

Grattis i efterskott sockerpullan!

2 ElliCaramelli:

skriven

Men självklart ska jag göra en design åt dej, det har jag ju lovat.. :)

Ja jag säger fortfarande svartbygge, det sitter som sagt i från brögänet tiden.. :D



Det var tider de!

Kommentera här: