Söndag !

Ja så va de södag ! Idag har jag och Rasmus varit till skidsko skolan och efter de så va de och skynda till Söndags skolan efter att den va slute så hade ham bestämt med en kommpis och fara dit , så de va bara och styra blien dit , så han ska hämta vid 4 så manhar lite tid över ! Ronja ligger och sover så jag ska ta och plocka lite här hemma , såg att de behövs damsugas har igen , redan !!!!!! ja ja de e bara och plocka fram damsugaren och sen en vända med moppen osso !

Iövrigt i dag har vi inte mycke planerat och jag tror inte att de kommer och hända så mycke , ska väll ta in lite ved !!!
ska säga att jag somnade inte fören tre i natt , jobbigt ! men när jag vaknade så va jag inte så trött som jag tyckte att jag borde vara , men jag ska säga att jag försov mig rn halv timme ändå , så så där jätte pigg va ja juh inte haha
men vi kom juh i tid så de e juh huvudsaken !

Imorgon ska jag till hornöbärget med jobbet vi ska ha en heldags möte angående chema , och bemanning på nya linjen och så , så de bli kul , go matenen =) hoppas bara att jag kan klara av och inte äta en massa som jag inte ska äta ! ja vi får se !!!

ne nu ska jag ta och göra nått
                                                      *** Ta Ta ***

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Jadu vi är bra sugen på att åka ner...

Men det är ju en MASSA saker som måste kollas upp först..Måste ju få till bilen om vi ska ta den ner och det är ju några saker som ska göras på den.

Men vi få se hur det går med det framot våren. ;)

Kommentera här: