Sova va e de !

ja va e de ! kl är nu snart ett och jag kan inte sova , jobbade natten till lördag,och jag råkade sova för länge , klev upp vid 4 så de e inte så lätt och ställa om då ! Så jag tänkte att jag sjulle fördriva tiden mad och blogga , se om man blir trött av de =D

Imorgon ska jag och Rasmus på skridsko skolan , den börjar kl 10 så jag måste kliva upp senast 8 om jag ska hinna med hästara så jag borde försöka sova , men de blir juh inte lättare för att man känner sig tvingad till och sova för att man vet hur trött man kommer och vara i morron =/ jaja

Ikväll så kom Mattias och han dotter julia hit en sväng , så då vart de kaffe och surr , Mari va på hockey , modo spelade hemma match så då va hon där .
Sen bar de i väg till Djupenström för och ta in hästarna , och där stannade vi ett tag , Patrik drack några groggar , och jag drack kaffe =) 
Väl hemma så satt jag och kollade på diggitala systemkameror, vill så ha en ! ska se om man kostar på sig en på tisdag när vi ska ner till S-vall och köpa säng till Rasmus , hoppas bara att Mamma kan ha barnen så man kan ha lite chopping ro =D ja vi får se , vi är lyckligt lottade som har både Patriks mamma och pappa och min Mamma och pappa i när heten så de e alldrig problem med barn passning ;D

Ja min Låg kolhydrat och socker fria livs stil håller i sig , har inte tagit nå godis eller dricka på hela två veckor , och de bästa e att jag har helt tappat suget efter de , nu kan jag sitta och titta på när anndra äter utan att jag sitter och biter på naglara , och så kan jag ha Rasmus godis framme och jag behöver inte gömma de så att jag inte ska bli sugen!!! och de känns så skönt .
En annan kul grej som har har hänt med mig är att jag har blivit piggare och har mer ork , kanske därför jag inte kan sova !!!

Ja nu ska jag försöka lägga mig och sova !
                                                                            ***Natt natt***

Kommentera här: