suck !

ja vad ska man säga !
Patrik har juh varit sjuk nu i 6 dagar , men är nu på bättrings vägen ! han var juh hos doktorn och fick medisin , så han har inte haft feber på ett dygn , men han har kvar hostan MEN jag vakanade kl hal 1 av att Rasmus grät , gick in för och kolla vad de va med han , tänkte att de va nog bara en mardröm eller växvärk , men de va de inte han var bränn het och hade jätte ont i magen , så jag sprang och hämta en hink om han skulle kräkas , när jag kom tillbaka så hade han kräkts på sig och i sängen , han kräktes två gånger till men i hinken som tur va ! så de va bara och ställa han i duchen och sen va de och byta säng kläder , kolla febern 38,5 jaha ja de va bara och ge alvedon sen så somnade han , tänkte att ja de va juh kanske hans tur ! han har juh varit frisk länge ! tänkte inte mer på de och gick och la mig, han väll sova 2 timmar så vakande jag av ett gallskrik , de va ronja ! gick dit och då va ho så het så de fans inte , så de vart alvedon där osso och sen välling men de tog ett tag innan hon lugnat ner sig så jag har inte sovit så mycket i natt , men man överlever , tur att man är va och få lite sömn !!!

Annars i dag har jag inte gjort så mycke , jag och ida va ut en tur på hästarna , skönt men Oden hande tappat en fram sko så jag måste ta och få tag i en hovslagare , de e lite väl halt för han och vara barfota , ja och nu sitter jag här =)
får se omde har hännt nå mer i kväll då kanske jag skriver nå rader !

see ya !

Kommentera här: