Tisdag del 2 !

Ha bloggar två ggr i dag =D 
Idag har jag städat och och sen när Ronja sov så va de uppehåll i snöandet , så då va jag ute och skottade bort all snö på uppfarten till huset vad har jag gjort mer ! jo jag har städat lite till ! va ovanligt , tycker inte man gör nå annat ! men jaja de e väll kvinnans lott i livet efter man har skaffat barn =) Förut tyckte inte jag att de där me städning va nå kul , och de gjorde inte mig så himmla mycke att de va stökigt och dam i hörnen men me åren så har jag insett de att de e ganska kul och ha de fint och städat eller ja efter ny år hahahaha !!!
Ja sen va de juh slut på balen åt hästarna här hemma så jag gatt juh dela den nya , så pollarna skulle få kvälls mat , de va bara de att de va såååå trevligt väder , snö storm!!!!!! kallt som attans burrrr ! hästarna fick lite extra mycke hö så att dom skulle klara sig ! dom har skogen som dom kan gå in i och söka skydd men dom står mitt på lägdan med rumpan mot vinden tok stollar , men dom har osso tjocka vinter täcken på sig , de e sådana här dagar ,kvällar och nätter man önskar att man hade ett stall  men om 10 år så har jag nog de ;)

jaja nog om de ! nu ska jag nog ta och lägga mig , ååå ser att klockan har blivit över 12 så de e nu Onsdag så rubriken blir lite fel men jag årkar inte ändra =)
                                                                   ***Natt Natt***

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

tja!

fick också brevet om klassträff idag, ska du gå?

vet inte riktigt hur jag ska göra om jag ska va ärlig... jaja det löser sig nog.

Kommentera här: