Iriterad !!!!

hej hej ! jag har precis fått semester och borde vara super glad ! MEN är inte på bästa humöret i kväll ...
Vi hade planerat och fara till Jens o Anna-Lena över helgen , för dom har dans där och då skulle vi ta husvagnen och de skulle va såååå mysigt även Mari o Mattias ska dit ..... och jag har sett fram i mot de så länge ! , ja varör är jag då så iriterad ... jo vi ska ta in hö i morron kväll !!!!!!!! MEN ORKA!!!!!
Patrik tyckte att vi kunde fara upp efter ... men då snackar vi kl 11 på kvällen tidigast ....... hur kul e de då !?
jane nu ska jag ta och tänka på annat !

Har funderat på hur man kan mobil blogga Är de någon som vet ?
Kännde de i västerås , att de hade varit kul och dela med sig lite av vad man gjorde ! och inte sitta när man kom hem och försöka komma på vad man har gjort och sen ladda upp alla bilder tar juh en evighet !!!
Så jag skulle gjärna villja ha tipps på hur man gör =)

ja happ då ska vi se vad som har hänt på denna vecka =)
Freda så sov jag för jag skulle jobba natt hela helgen , kom hem på lördagen sov till kanske 2 , och på en lite stun kom Marie o Mattias med barn och hällsade på en sväng innan dom for vidare mot Jens o Anna-Lena ... Och efer som jag skulle jobba så tog Patrik husvagnen och barnen och for till grannen och drack nå grogg , kul och fara och jobba ... nääää inte alls , kännde mig inte ett dug motiverad till något ... Ja söndagen såg lika dan ut ,sov , klev upp , och for på jobbet , Marie m fam kom förbi en sväng igen och hämtade lite bröd som jag hade tage hem , innan jag for på jobbet .
Måndagen va jag ledig ... typ... sov väll bort halva dan men men , hade bestämt med Marie o Mattias att vi skulle grilla med dom på kvällen så de va bara till och marinera lite kött och packa husvagnnen .... och vi hade super trevligt =) satt ute på deras alltan långt in på natten och drack och surrade om allt jätte kul =D 
Men de fick jag sota för dan efter , vaknade med värden skalle bank !!! haha jag har ine varit bakis på jag vet inte hur länge ... men vi satt som och surra och ahde trevligt , så då känner man väll inte att man blir full kanske =)
vi for väll hem vi 12 nånting när grabbarna våra hade kört upp all soppa i crossarna ! 
väl hemma fick jag nå tok ryck och färdig ställde dammen och vattenfallet , vart kanon bra , planterade även en rosen buske ! ;)
Ja dan efter så va de jobb och jag har haft nedräkning  på hur många timmar de har varit till semester .... men när jag kom hem hade jag insperationen kvar sen dan innan sååå jag började med gersgården , snacka om snyggt de blir !!!! fatta inte varför jag inte har gjort de tidigare , men de e inte färdig än , dels så va vi konstan attakerade av mygg och knott och sen vart de slut på stolpar så jag måste göra fler ... men den e på godväg hihihi
Igår så for vi ut till nora , till mormor o morfars stuga , för Mammas syskon va där , så vi for dit och grillade och umgicks så de vart en sen kväll även i går , så i dag har jag varit trött halva dan ungifär !!! men jag hade inte träffat stockholmarna på 2 år , så de får jag ta , man har som lite och surra om  efter 2 år hehe.
sen har jag som sagt jobbat sista dan i dag så nu e de semester jippi =D
här kommer bilder på damm och gersgård , dammen behöver jag bara fylla på lite =)



men nu ska jag ta och tvätta kläder , kom gärna med tipps om hur man mobil bloggar , snälla !!!

BYE BYE ;D

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

ja förstår om du bli irriterad!!!! de skulle jag också bli fy fan!!! men de är klart att ni ska komma upp ändå ;) så vi få ta en repris sedan måndags hi hi hi men ni ha ju mobilt bredband så du kan ju blogga på datorn ju ;) de bli ju skit snyggt med gärsgården ju måste komma förbi nån dag till veckan å kolla ;) vill också ha

kram kram

Kommentera här: