MAGSJUKA!!!

buhuuu de e synd om mig i dag ! har legat hela dan med ont i magen och kräk känslor!
Vaknade vi 2 kanske hon va av att jag mådde riktigt pissigt , ont i magen och illamående sprang på toa och ja jag kanske inte behöver beskriva ingående vad som hände på toan , förmodara att alla har en gång varit magsjuk och då vet ni vad som häder =) satt med hinken en stund , frös så jag skagade , Patrik på står att jag va likblek i ansiktet när jag kom in till sängen , hadde sååå fruktansvärt ont i magen så jag viste inte vad jag skulle göra , kunde inte kräkas mer för de fanns inge mer och kräkas ,men därimot kom de andra vägen !!! bläääääää
ja sen gick jag mellan toan och sängen restrerande del av natten fick väll inte riktigt sova fören vi 6 och frös gjorde jag !
Så i dag så har jag legat i soffan hela dan , och  inget finns de på tven och titta på !!! bara skit .
ja nu orkar jag inte skriva mer

bye bye

Kommentera här: