hej hopp !

Ja vad har hänt sen sist !

Igår så va de till och kliva upp i tid för jag hade utbildningar hela dagen på jobbet ! så jag skulle vara där till kl 9 och sen slutade de kl 4 så de vart en hel dag , först va de anticimex som hade hygien utbildning i 4 timmar , sen va de Truk utbildning , vi ska få nya trukar till de nya lagret , så då gatt vi ha en utbildning på dom ! sen bar de av hemöver för att göra mst till familjen , Ronja va super trött så de vart kvällen för henne kl 7 efter jag hadde lagt henne så gick jag ut och gav hästana mat , sen bar de av till stallet och tog in dom vid halv 8 , dom fick gå in tidigare för jag skulle på möte halv 8 , by föreningen hadde möte , kom hem vid 9 för de va för få som kom så vi kunde inte ha något möte , men ändå så vart de kaffe och en massa surr =)
ja sen vart de soff läge till kl 23 för sedan vart de snark lådan !

Jag har tagit tag i mitt lilla problem , och pratat med min vän ! och de löste sig vi skulle dela på ansvaret ! och de va inga problem från hennes sida ! och de e jätte skönt ! undrar bara varför jag inte har pratat med henne tidigare , humm ja de e lätt och va efter klok hehehe 

ja sen händer de väll inte så mycke mer än de vanliga ! mamma ringde nyss och fråga om jag ville komma och dricka kaffe så de e väll de som e på tapeten nu =) 
får se om jag bloggar nå mer i dag eller hur de blir 

ha de bra ! tack för alla fina komentarer som jag fick  love you all !!! ;)

Kommentarer:

1 Linda Öberg:

skriven

Ne du jag ska nog inte gå på klassträffen, eller ja har faktiskt redan slängt pappret, åt H-vete för dyrt tycker jag för att det skulle vara befogat... Å dessutom på Gladan, Henkes träff dom skulle ha va ju iaf på Kramm... Liiite större lokal...

Va ju lite sugen på att åka på förträffen bara men annars nej..

2 Marie:

skriven

va skönt att de löste sej bra!!! vi få ta å ses snart igen kram

3 Marie:

skriven

jo du ja kan lova att de känns trots den lilla biten ja sparka =)

4 SuzieQ:

skriven

Ja du gumman. Grejjen är den att jag har redan boken hemma haha!! Jag är nog lite lat å bekväm för att börja med det... Måste fråga, är det mkt motion som krävs eller händer det i sin takt även om man rör på sig som man brukar göra?Klart att det går fortare om man motionerar mer det förstår jag.

Kommentera här: