helt jävla värdelös !!!

ja vad ska man gör när man känner sig totalt jävla misslyckad och värdelös ! just den känslan och tankarna har jag nu , jag vet att de inte är sant men jag kan inte hinndra tankarna och komma ! de har hänt en del saker som jag inte kan skriva här men , känner mig väldig deppad ! men en sak som jag kan tycka e interesant e att tidigare i mitt liv , när jag har kännt så här har jag ätit ,ätit och ätit , men nu e jag inte ens hungrig eller sugen ! jag vill bara gå och lägga mig , och inte göra något ,

orka inget!!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

usch då!! låter ju inte bra, hör av dej om de e nåt =) Kramar på dej gumman!!!

2 Elli Caramelli:

skriven

Vännen, du är inte värdelös men det vet du ju ;) Du är värd guld, är så glad att du vill ringa och ventilera dej hos mej :D Vi måste verkligen återta telefonkontakten..:)

3 Linda:

skriven

Men du vet så känner vi väl alla ibland... det går över och vet du, det lättaste är att ta till tröstätning, det svåra är att låta bli att trösta sig med mat, det är ett verkligt Everest att ta sig över... Du det ordnar sig... ;-)

Kommentera här: