på jobbet !

ja då sitter man här på jobbet igen !
Det är ganska lugnt idag , som tur är =) är inte upp lagd för en massa strul , dagen började med att jag försov mig ! kul men jag tänkte inte stressa idag , så jag tog de lugnt hit ut , kom bara 10 min sent så de va inte så mycke =) ja ja , som ni kanske har märkt på mina inlägg den senaste tiden , har jag inte varit allt för possetiv ! men från och med i dag så ska de bli ändring på de ! jag tänker inte låta tankar som är obefogade ta över och förstöra för mig , jag vägrar , nu har jag varit deppad i snart 2 veckor och juh mer jag tänker på att jag e deppad dessto mer deppad kommer jag och bli ! så ne nu e de slut på de här !

Vad har hänt annars då , inte såå mycke facktiskt ! jag började och tvätta igår efter jag hade suttit framför datorn en stund , han köra ca 4 tvättmaskiner , samt vika dom och lägga in de i barnens byråer , sen rev jag ur säng kläderna och vädrade dom , och bäddade ren , och jag kan säga att de va så skönt och lägga sig i en ren bäddad säng m, kanske därför jag inte vill kliva upp i morse hahaha =)

ja ne nu ska jag ta och jobba

seee yaaaa

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Du e utmanad, kolla vidare på min blogg =)

Kommentera här: