söndag igen !

Ja veckerna går tok fort måste jag säga , tyckte nyss de va jul , och nu e dagarna längre än nätterna , och de e sååå skönt , de e ljust när man far på jobbet och de e ljust när man kommer hem ! aaaa de börjar våras !!!

Ja vad har hänt här då i helgen , jo fredan va lugn lämnade barnen på dagis vid 10 sen for jag och handlade , efter de så ringde ida och undrade om jag ville komma och dricka kaffe , och de tackar man juh´inte nej till =) så där vart jag till 12 ungifär , sen bar de av till stallet för lite mockning och sen hem !
Fick nå skåv och gjorde matlåder av de som fanns kvar av pastan från i torsdags så kl vart väll halv 3 innan jag la mig för och vila skulle som jobba natt , sen va de bara upp vid 5 förr och göra sig klar till jobbet ,

Igår så klev jag upp vid 1 , drack några koppar kaffe efter de så piggnade jag på mig alldeles utmärkt hehe=) fick till och med insperation till och städa så de vart undan plockat ,damsugat och tvättat igår , kring halv 6 så kom Mari o Mattias med barn och hällsade på alltid lika trevligt =) de va bara synd att vi skulle iväg till Lars och Madde på midda ! vi åt grillat för första gången i år , och de va sååå gött !!! då ville man änumer ha sommar ...

Iövrigt i dag har jag inte gjort så mycke , har plockat lite disk ska starta en maskin tvätt , vika lite tvätt , jag sånt allmänt pyssel eventuellt stapla lite ved , men de får bli när fröken har somnat ! nä nu ska jag ta mig ännu en kopp kaffe sen ska jag pöa på lite hemma här och vänta på och fara och jobba , ska jobba natt , suck !!! men men får man bara sova på efter middan så går de bra och jobba natten !
ne som sagt kaffe !!!

hej hej !!!

Kommentera här: