3 /5 Söndag

en söndag som kanske inte e lik anndra söndagar =)
Igår så for vi ner till elli och Robba för och grilla , väl där nere så destämmde vi oss för och fara en snabb sväng ner till njurunda för och kolla in crusingen som a där nere , och de a en hel del bilar trots att i va lite sent ute och sesongen inte riktigt har börjat men jag tror att de e den första här runt om !
Ja klockan vat juh ganska mycke jag tror att den kanske va hal2 innan vi va hemma hos Elli o Robban , och jag ville inte köra hem då ! så de vart övernattning =) sååå mysigt så =) tack såmycke för gästfriheten och underbar midda =)

Sen efter vi vaknat idag så vart de frulle sen bar de av hem , men först så skulle jag köpa mig en ny kamera , hittade en på on off som jag ville ha , men då fans de bara demo exet kvar och de ville jag inte ha , så jag fick ingen kamera =( men vi ska fara och kolla uppe i övik på OnOff där om dom har den där ! hoppas vill värkligen ha en ny kamera !

Sissta April

ja sissta april så hade vi bjudit hit Robban och Elli på midda och festligheter =)
och jag hadde super roligit =D vi åt en tre rätters midda sen bar de av till maj brasan där mötte vi upp med bekanta från byn så vi följde med hem till dom för där vankades de sing star och bad tunna , jag och Elli ägde på sing star hahaha NOTT =D sen vart de en vinglig cykel tur hem besökte nog diket ca 3 gånger ,
På fredan så vart de sovmorron och sen efter vi hade ätit frulle så tog jag och Elli hästarna på en tur , pojkarna hoppade upp på cyklarna och hängde på efter som jag hadde tappat mobilen källen innan hehe
hittade den i ett dike som tur va hel och fullt fungerande puh !!!
Träffade på Mari och Mattias på vägen och vi bestämde att dom skulle komma och grilla hos oss på kvällen så efter vi kom hem från ridturen så tog jag och Elli en härlig duch , inte tillsammans då ! sen gjorde vi oss iordning för kvällens festligheter , såg då att vi bränt oss regeält speciellt Elli alldeles kanll röd ! jag har bild på de men jag har inte riktigt hunnint med och tankaöver bilderna till datorn !!! 
ja sen vart de full fart Mari och Mattias med barn kom och vi grillade ,åt och surrade och hadde trevligt , efter att mari och mattias hade farit hem så startade vi bastun och satt där en stund innan sängen väntade .

Lördagen åt vi frulle och sen bar sig robban och Elli hem över , och jag förberede barnen till söndskole avslutningen som började kl 3 och sen skulle dom vara med mormor och morfar för vi skulle som ner till Elli o Robban

Ja så har mina dagar sett ut nu ska jag dra till stallet och rida Cassan 

Bye bye   

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Jaa tack för några helt underbara dagar!

Men jag säger pass på cykelturen nästa gång. -hahaha-

Men good damm! Det är ju så vi måste göra om detta..;)

Kommentera här: